Kompetencje zawodowe:

• Terapia manualna pacjentów bólowych, pooperacyjnych i pourazowych
  • Ocena motoryczna i funkcjonalna pacjentów z dolegliwościami bólowymi
  • Ocena i eliminacja czynników ryzyka sprzyjających bólowi
  • Trening medyczny oparty na dowodach naukowych
  • Prowadzenie szkoleń z treningu medycznego

Doświadczenie zawodowe

• 8 lat pracy zawodowej
  • 4 lata tłumaczenia kursów zawodowych
  • Doświadczenie z wielu placówek o różnych profilu (Luxmed, Enel-Sport, FAR)
  • Prowadzący kursy treningu medycznego i terapii manualnej
  • Promotor leczenia ruchem i evidence based medicine

Jestem zdeklarowanym zwolennikiem medycyny i fizjoterapii opartej na dowodach naukowych. Znaczną część swojego życia zawodowego spędziłem na poszukiwaniu racjonalnych rozwiązań treningowych leczących ból kontuzje sportowe. Dzięki temu dysponuję najskuteczniejszymi narzędziami z dziedziny fizjoterapii, które wykorzystuję, pracując z moimi pacjentami. Od kilku lat zajmuję się propagowaniem idei treningu jako metody leczenia, czym dzielę się ze słuchaczami w moim podcaście na Spotify. Uważam, że edukacja jest jednym z podstawowych elementów zabezpieczenia się przed urazami i przeciążeniami. Wiem, jak poradzić sobie z bólem ostrym, nagłym oraz przewlekłym, stanowiącym duże wyzwanie zarówno w praktyce fizjoterapeutycznej, jak i medycznej. W praktyce wykorzystuję m.in. techniki manualne mające na celu przywrócenie odpowiedniej pracy stawów oraz mięśni. Staram się przywracać pełną sprawność każdego z moich pacjentów.

Kursy i szkolenia

• 2015-2019 IAOM, 50-dniowy kurs diagnostyki i terapii bólu kręgosłupa i stawów, zakończony
    egzaminem
  • 2018 Fascial Distortion Model – Neuro, terapia i masaż powięziowy w przypadkach
    neurologicznych
  • 2018 Fascial Distortion Model kurs intensywny, terapia i masaż powięziowy
  • 2013 PNF I, Trening pacjenta w celu powrotu do aktywności
  • 2011 Kinesiology taping

Pierwsza wizyta – krok po kroku

Jak przygotować się na pierwszą wizytę? Jak przebiega pierwsza wizyta? To bardzo proste! Poniżej znajdziesz opis postępowania w kilku krokach

Szkolny plecak wcale nie powoduje bólu kręgosłupa?

Początek roku szkolnego i rodzice łapią się za głowę – czemu plecaki dzieci takie ciężkie? Przecież to zbyt duże obciążenie dla kręgosłupa takiego malucha! A dzieciaki, podczas wakacji zdrowe jak rybki,

Jak przeciwdziałać wadom postawy u dzieci?

Zbyt ciężki tornister, garbienie się podczas odrabiania lekcji, za mało ruchu na co dzień – to tylko niektóre z przyczyn wad postawy u dzieci. O tym, jak do nich nie dopuścić i co zrobić,

10 000 kroków dziennie – prawda czy mit?

Podobno tyle trzeba przejść w ciągu dnia, żeby być sprawnym, szczupłym i zdrowym. Podobno… A jak jest naprawdę? Pytamy Kamila Górę, fizjoterapeutę i trenera z Fizjokliniki Warszawskiego Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Medycznej.

Fizjoterapia on-line - czy bez rąk nie dam rady?

estem terapeutą manualnym, pracuję za pomocą dotyku. Wykonuję testy, palpację (badanie za pomocą dotyku), wykorzystuję techniki, które wymagają dotyku.
Ale czy bez dotyku się nie obejdę?