TERAPIA KRĘGOSŁUPA

Jako eksperci w schorzeniach kręgosłupa specjalizujemy się w eliminacji bólu – rzetelnie diagnozujemy, aby skutecznie zwalczyć ból.

OSTEOPATIA

Osteopatia bazuje na całościowym podejściu do pacjenta i ma na celu eliminację bólu oraz wsparcie procesów samoregulacji i odnowy.

FIZJOTERAPIA STOMATOLOGICZNA

Zapewniamy pomoc pacjentom po operacjach ortognatycznych, z zaburzeniami stawu skroniowo-żuchwowego, bólem twarzy i z bruksizmem.

FIZJOTERAPIA UROGINEKOLOGICZNA

Leczymy tkanki i narządy w obrębie miednicy w sposób bezinwazyjny i niebolesny, stosując wielokierunkowe, holistyczne podejście.

FIZJOTERAPIA ORTOPEDYCZNA

Leczymy zaburzenia – zmiany zwyrodnieniowe, zapalenia, urazy – w obrębie wszystkich stawów: od skokowego przez kolanowy po barkowy.

TRENING MEDYCZNY

Dzięki naszym autorskim programom treningowym skutecznie walczymy z bólem, deficytami neurologicznymi i brakiem funkcjonalności.

ELEKTROLIZA

Elektroliza przezskórna jest przełomową techniką leczenia uszkodzeń ścięgien. Skraca leczenie, łagodzi ból, poprawia zakres ruchu.

MASAŻ

Oferujemy masaż leczniczy traktowany jako samodzielna terapia bądź uzupełnienie innych metod terapeutycznych w celu redukcji bólu.

WIZYTY LEKARSKIE

Zapraszamy pacjentów poszukujących konsultacji ortopedycznych i neurochirurgicznych. Zapewniamy badania i porady specjalistów.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU