Kompetencje zawodowe:

• Fizjoterapia urologiczna mężczyzn
  • Prehabilitacja i rehabilitacja pooperacyjna mężczyzn w zabiegach miednicy, kręgosłupa i kończyn dolnych
  • Fizjoterapia przy zaburzeniach erekcji i przedwczesnym wytrysku
  • Rehabilitacja w zaburzeniach proktologicznych
  • Diagnostyka i leczenie zaburzeń w napięciu mięśni dna miednicy
  • Kompleksowa pomoc w bólu kręgosłupa i mięśni

Doświadczenie zawodowe

• Fizjoterapeuta urologiczny mężczyzn
  • Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
  • Certyfikowany uczestnik wielu szkoleń specjalistycznych

Magister Fizjoterapii Jan Danielewicz
Swoją praktykę opieram głównie na aktualnej wiedzy naukowej, tak aby sprostać oczekiwaniom i potrzebom moich pacjentów. Skrupulatnie poszerzam zakres wiedzy, umiejętności z zakresu różnych dziedzin fizjoterapii uczęszczając na specjalistyczne kursy z różnych dziedzin fizjoterapii. Aktualnie zajmuję się głównie: fizjoterapią urologiczną mężczyzn, terapią dna miednicy, fizjoterapią wisceralną, a także terapią tkanek miękkich oraz masażem.

Moimi pacjentami są mężczyźni: przed i po prostatektomi radykalnej; z przewlekłym bólem miednicy (Chronic pelvic pain) lub pęcherza; z zaburzeniami w okolicy mięśni dna miednicy; z neuralgią nerwu sromowego; z nadaktywnym pęcherzem; z nietrzymaniem moczu; z przedwczesnym wytryskiem; z zaburzeniami erekcji. Dodatkowo specjalizuję się również pracą z pacjentami z zaburzeniami układu mięśniowo-szkieletowego oraz zespołami bólowymi mięśni, kręgosłupa.

Kursy i szkolenia

• 2023: „Fizjoterapia dna miednicy mężczyzn” – Perinea
  • 2023: „Fizjoterapia w urologii i uroonkologii mężczyzn” – Urosilesia
  • 2023: „MTG Integracja” – Centrum Szkoleniowe Rafał Uryzaj