Maciej Brożyński - fizjoterapia i osteopatia w Warszawie

Kompetencje zawodowe:

• Leczenie bólu ostrego i przewlekłego
  • Osteopatia
  • Terapia manualna
  • Kompleksowa fizjoterapia
  • Medycyna ortopedyczna

Doświadczenie zawodowe

Maciej Brożyński – ZnanyLekarz.pl

Kobiety je kochają, a lekarze biją na alarm. Cała prawda o szpilkach!

Nawet najmniejszy obcas może zniekształcić naszą stopę. Jak temu zaradzić, skoro większość kobiet nie wyobraża sobie życia bez szpilek? Niestety, częste noszenie tego typu obuwia może wywołać poważne problemy zdrowotne

Problemy ze stawem kolanowym – jak sobie z nimi poradzić?

Na dworze coraz cieplej, czas ruszyć się z kanapy. Poszłaś pobiegać albo wybrałaś się na trening na siłownię i wróciłaś z bólem kolana? Oto co powinnaś zrobić, aby szybko wrócić do aktywności i pozbyć się problemów

Masaż mięśnia skroniowego i żuchwowego

Jak wykonać prawidłowo automasaż mięśni odpowiadających za pracę stawu skroniowo-żuchwowego. Mówi fizjoterapeuta, osteopata Maciej Brożyński

Zadbaj o swoje plecy

Ta część kręgosłupa jest usztywniona, ponieważ ma chronić naszą klatkę piersiową i wszystkie
narządy wewnętrzne jakie się w niej mieszczą.

Kręgosłupowi na ratunek

Boli cię krzyż i szyja? Być może za długo siedzisz przy komputerze. Zadbaj o odpowiednią dawkę ruchu w pracy i w domu. Kręgosłup ci za to podziękuje.

Zadbaj z nami o swoje plecy!

Boli cię krzyż, szyja lub plecy? Zapewne tak! Na problemy z kręgosłupem narzeka niemal 90 proc. Polaków. Podpowiemy ci jak możesz sobie pomóc.

Czy to naprawdę zdrowe nawyki?

Starannie komponujemy dietę, dbamy o aktywność, przyjmujemy wzmacniające suplementy. Wspaniale! Ale niektóre działania,

Co robić, gdy boli krzyż?

Dzięki odpowiednim ćwiczeniom możesz zaleczyć i wzmocnić odcinek lędźwiowy lędźwiowy.

Kręgosłup kocha ruch

Spędzasz całe dnie siedząc przed komputerem, laptopem, tabletem i przy smartfonie? A więc prawdopodobnie dokuczają ci bóle krzyża

Kręgosłup u terapeuty

Boli cię kręgosłup? Ponad 90 proc. Polaków ma taki problem. Masz dość przyjmowania leków i chcesz sobie pomóc skutecznie?

Rozruszaj biodra!

Miednica kobiety w wielu kulturach traktowana jest jako miejsce święte, rodzaj mikrokosmosu, centrum ciała. To tu dokonuje się akt poczęcia i wydania na świat nowego życia.

Na ratunek barkowi

Czasami problem zaczyna się niewinnie: ramię lekko dokucza, potem wydaje się, że wszystko wraca do normy. Ale dolegliwości zwykle pojawiają się ponownie

Pierś do przodu

Dokuczają ci bóle odcinka piersiowego kręgosłupa? Są sposoby, by sobie z nimi poradzić. Pacjenci, którzy trafiają do mnie narzekając na problemy

Boli cię głowa? Sprawdź, co robić!

Często do drzwi mojego gabinetu pukają osoby szukające pomocy w pozbyciu się natrętnego bólu głowy. Takiego, który co jakiś czas przychodzi i sam ustępuje.

Co robić, gdy boli krzyż?

Do mojego gabinetu najczęściej trafiają osoby skarżące się na bóle krzyża. Nic dziwnego, bo z danych statystycznych wynika, że dolegliwości odcinka lędźwiowego kręgosłupa

Rozruszaj kolana, nie bedą bolały!

Idealne kolano od środka wygląda tak: od strony wewnętrznej rzepka jest uformowana jak klin, który pokrywa chrząstka szklista.

Lecznicze rozciąganie

Rozciągacie się po treningu? To świetnie. Dzięki temu organizm łatwiej wraca na „zwolnione obroty”. Pamiętajcie tylko, żeby nie robić tego przed ćwiczeniami! Wówczas potrzebna jest rozgrzewka.

Zdrowe stopy to podstawa

Stopa składa się z 26 ciasno upakowanych kości i 33 stawów. Wraz z otaczającymi je mięśniami, ścięgnami i nerwami, tworzą one niepowtarzalny narząd

Zaciskasz zęby? Pomoże ci automasaż.

Proszę położyć otwartą dłoń na policzku, tuż przy uchu, a następie dwa-trzy razy otworzyć szeroko i zamknąć usta. Wyczujemy wówczas doskonale ruch stawu skroniowo-żuchwowego.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU - BLOG

Artykuły | Wskazówki | Porady | Video