TERAPIA MANUALNA WARSZAWA

NOWOCZESNA TERAPIA MANUALNA W WALCE Z BÓLEM

Dokładna diagnostyka manualna, a następnie celowane leczenie z zastosowaniem technik manualnych, takich jak mobilizacje, trakcje, techniki tkanek miękkich i trening. Dynamiczny rozwój terapii manualnej oraz jej różnych szkół przyczynia się do skutecznego leczenia takich zaburzeń narządu ruchu, jak dyskopatia, bóle głowy, bolesny bark, bolesne mięśnie oraz wielu innych chorób. Terapię manualną stosujemy jako samodzielną terapię lub w połączeniu z innymi metodami w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów.

NASTAWIANIE KRĘGOSŁUPA WARSZAWA

PROSTY KRĘGOSŁUP, PEŁNY ZAKRES, ULGA W BÓLU

Techniki manipulacji kręgosłupa i stawów są znane od tysiącleci. Ich ciągły rozwój powoduje, że stale zwiększa się ich skuteczność i bezpieczeństwo. Odzyskanie ruchu w kręgosłupie, rozluźnienie tkanek, przywrócenie ukrwienia pozwalają na przyspieszenie procesów gojenia się dysku i tkanek. Liczne międzynarodowe szkolenia, które ukończyli nasi terapeuci manualni, pozwalają im wykonywać manipulacje w sposób delikatny i skuteczny.

CHIROPRAKTYKA WARSZAWA

SKUTECZNA METODA LECZENIA BÓLU KRĘGOSŁUPA I STAWÓW

Chiropraktyka jest bardzo popularną metodą leczenia bólu narządu ruchu i wielu innych chorób. Jest szczególnie popularna w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie. Koncepcja ta zakłada, że za pomocą manipulacji można przywracać prawidłowe ustawienie kości, a za pomocą różnego rodzaju technik masażowych i uciskowych przywracać prawidłowe procesy fizjologiczne. Ciągłe dążenie do równowagi w ciele jest celem terapii chiropraktycznej.

TERAPIA PUNKTÓW SPUSTOWYCH BÓLU WARSZAWA

ROZLUŹNIJ MIĘŚNIE, ZLIKWIDUJ PRZYCZYNĘ BÓLI TKANEK

Napięte mięśnie, bóle głowy, fibromialgia, drętwienia i liczne inne dolegliwości bólowe bywają generowane przez punkty spustowe bólu. Dolegliwości często towarzyszą innym chorobom, napędzając błędne koło bólu i uniemożliwiając powrót do zdrowia. Specyficzne techniki leczenia, takie jak igłoterapia, akupresura, rolowanie, techniki masażu głębokiego i powięziowego pozwalają skutecznie przywracać naszym pacjentom zdrowie. Zlikwidowanie aktywnych punktów spustowych często pozwala na wyeliminowanie zaburzeń, z którymi nasi pacjenci zmagają się latami, nie wiedząc, co jest ich przyczyną. Dopiero ta forma terapii przynosi im ulgę w cierpieniu.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU - BLOG

Artykuły | Wskazówki | Porady | Video