OSTEOPATIA WARSZAWA

MEDYCYNA XXI WIEKU, ZADBAJ O SWOJE ZDROWIE

Osteopatia jest najszybciej rozwijającą się dziedziną medycyny w USA. Postęp badań naukowych w tej dziedzinie i jej całościowe podejście do pacjenta powodują, że coraz więcej pacjentów korzysta z usług osteopatów. Eliminacja bólu, wsparcie naturalnych procesów samoregulacji i odnowy organizmu, holistyczne podejście w połączeniu z zaleceniami dietetycznymi i fizjologicznymi stanowią o sukcesie tego sposobu leczenia.

NOWOCZESNE METODY W OSTEOPATII WARSZAWA

CIĄGŁY ROZWÓJ METOD TO WIĘKSZA SKUTECZNOŚĆ LECZENIA

Dynamiczny rozwój osteopatii spowodował rozwój wielu metod osteopatycznych zwiększających skuteczność leczenia. Osteopatia biodynamiczna, wachlarz metod pracy powięziowej, manipulacje, techniki funkcjonalne – to tylko przykłady wielu stosowanych w osteopatii metod. Dynamiczny rozwój metod terapeutycznych i rosnąca specjalizacja umożliwiają optymalny dobór technik leczenia i zwiększają jego skuteczność.

MANIPULACJE KRĘGOSŁUPA I STAWÓW WARSZAWA

ZLIKWIDUJ BÓL, URUCHOM SWÓJ KRĘGOSŁUP I STAWY

W procesie leczenia pacjentów stosujemy techniki manipulacyjne, które uważamy za skuteczny i bezpieczny sposób terapii. Dyskopatia, rwa kulszowa, rwa ramienna, zablokowanie stawu czy ograniczenia ruchu mogą być skutecznie leczone za pomocą technik manipulacyjnych. Wykonaliśmy setki tysięcy tego typu zabiegów, uwalniając pacjentów od bólu, często także ratując ich przed zabiegami operacyjnymi.

IGŁOTERAPIA WARSZAWA

ZLIKWIDUJ PUNKTY BOLESNE, ZADBAJ O SWOJE MIĘŚNIE

Zlikwidowanie punktów bolesnych – tj. punktów, które generują ból w ciele – jest ważnym sposobem terapii naszych pacjentów. Jej skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzają tysiące naszych pacjentów. Metoda ta jest znana i stosowana na całym świecie od ponad 70 lat. Często punkty spustowe mogą być „ukrytymi źródłami bólu”, stąd też potrzeba stosowania tego modelu terapii u wielu pacjentów.

TERAPIA WISCERALALNA WARSZAWA

ZADBAJ O SWÓJ BRZUCH, POBUDŹ CIAŁO DO SAMOLECZENIA

Terapia brzucha znana jest ludzkości od wieków. Różne formy masażu czy stymulacji jamy brzusznej są od dawna stosowane w medycynie ludowej. Rozwój nauki i metod badawczych pozwalających badać skuteczność terapii wisceralnej spowodował szybki rozwój tego sposobu wspomagania samoleczenia organizmu. Skończyliśmy wiele kursów z zakresu terapii wisceralnej, włącznie ze szkoleniami prof. Aleksandra Ogułowa, który jest światowej klasy specjalistą i propagatorem tej metody leczenia.

TERAPIA POWIĘZIOWA WARSZAWA

WSZYSTKO JEST ZE SOBĄ POŁĄCZONE

Badania nad powięziami i tkanką łączną – zwłaszcza te prowadzone w ostatnim dziesięcioleciu – dowodzą ich znaczenia w strukturze i fizjologii ciała. Tkanka łączna spaja wiele innych tkanek i stanowi swoistą ramę dla narządów wewnętrznych. W wypadku wielu chorób powięzi są zaangażowane w procesy chorobowe, stąd potrzeba bezpośredniego odziaływania na nie. Stymulacja powięzi daje efekty lokalnie w tkance i stymuluje organizm do leczenia.

TERAPIA CZASZKOWO-KRZYŻOWA WARSZAWA

PRZYWRÓĆ NATURALNY RYTM W ORGANIZMIE

Ciało człowieka to system powiązanych elementów. Osią tego systemu jest układ czaszkowo-krzyżowy. Krążenie płynu mózgowo-rdzeniowego powoduje ruchy mózgu, przy czym zaburzenia przepływu uniemożliwiają zdrowienie. Stąd zrodziła się potrzeba nowej koncepcji terapii. Biorąc pod uwagę, że jest to terapia bezinwazyjna i wyjątkowo delikatna, praktycznie nie ma do niej przeciwskazań i może być z powodzeniem stosowana u wszystkich pacjentów.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU - BLOG

Artykuły | Wskazówki | Porady | Video