TERAPIA POWIĘZIOWA WARSZAWA

MEDYCYNA XXI WIEKU, ZACZNIJ LECZENIE BÓLU JUŻ DZIŚ

Terapia mięśniowo-powięziowa jest nowoczesną metodą terapii leczenia bóli stawów i mięśni. Powięź jest tkanką łączną, która utrzymuje w jedności całe ciało, otulając i napinając jego poszczególne elementy. Wiele chorób wpływa na fizjologię powięzi, zaburzając ich normalną pracę. Ból, stan zapalny, kontuzje, operacje mogą wpływać negatywnie na tkankę łączną. Odpowiednia terapia powięziowa uruchamia zdolności samoregulacji i samoleczenia naszego ciała.

MASAŻ TKANEK GŁĘBOKICH WARSZAWA

PRZYNIEŚ ULGĘ NAPIĘTYM MIĘŚNIOM

Badania naukowe ostatnich lat przekonują, jak ważnym elementem jest stymulacja tkanek naszego ciała. Rozwinięto cały repertuar technik, których celem jest pobudzenie procesów naprawczych organizmu. Jedną z metod stosowanych w fizjoterapii i osteopatii jest masaż tkanek głębokich, który wykorzystujemy w leczeniu takich problemach naszych pacjentów, jak dyskopatia, urazy, stany zapalne, bóle głowy, bóle mięśni, neuralgie, zaburzenia ukrwienia czy obrzęki.

ROLOWANIE MIĘŚNI WARSZAWA

NAUCZ SIĘ SAMODZIELNIE DBAĆ O CIAŁO

Rolowanie wpisuje się w repertuar technik powięziowych stosowanych przez naszych terapeutów. Metoda jest prosta, wymaga prostego sprzętu i może być samodzielnie stosowana przez pacjentów w domu po odpowiednim poinstruowaniu przez terapeutów. Stosujemy do tej terapii różne rolery. Celem tej terapii jest stymulacja tkanki (skóry, powięzi, mięśni, naczyń, nerwów i kości) co skutkuje zmniejszeniem bólu, lepszym ukrwieniem i dotlenieniem danej okolicy. Rolowanie zwiększa mobilność i elastyczność tkanek i stawów, co sprawia, że pacjenci chętnie sięgają po tę formę terapii.

MANIPULACJE POWIĘZIOWE WARSZAWA

ROZLUŹNIJ POWIĘŹ TAM, GDZIE JEST TO POTRZEBNE

Manipulacje powięziowe są rodzajem terapii powięziowej skoncentrowanym na określonych połączeniach powięziowych w ciele. Poprzez odpowiednie manipulacje czy też mobilizacje określonych miejsc w powięzi możliwe jest przywrócenie prawidłowego ruchu. Powrót do prawidłowych wzorców biomechanicznych leczy ból, działa przeciwzapalnie i poprawia ukrwienie. Metoda ta jest bezpieczna i bezbolesna.

TERAPIA TAŚM ANATOMICZNYCH WARSZAWA

ODPOWIEDNIE NAPIĘCIE CIAŁA W WALCE Z BÓLEM

Integracja strukturalna, bo tak nazywa się fachowo metoda pracy na taśmach anatomicznyc,h jest sposobem manualnej stymulacji powięzi. Taśmy powięziowe biegną wzdłuż ciała, otulając i podtrzymując inne tkanki i narządy. Ból lub ograniczenie ruchu mogą skutkować ich przeniesieniem przez powięź na inny obszar ciała, oddalony od pierwotnego problemu. Dokładna znajomość anatomii czynnościowej i strukturalnej pozwala nam dobrać takie techniki, które przerywają błędne koło zaburzeń, pozwalając pacjentowi wrócić do pełnej sprawności.

PINOPRESURA, KLAWITERAPIA AKUPRESURA WARSZAWA

POŁĄCZENIE MEDYCYNY WSCHODU I ZACHODU

Pinopresura, klawiterapia czy też akupresura to metody stymulacji skóry czy tkanki łącznej – ręcznie bądź przy pomocy klawików lub innych instrumentów. Metodę tę można stosować jako wyłączną formę leczenia bądź uzupełnienie innych metod. Lokalna i globalna stymulacja tkanek pobudza procesy elektryczne i biochemiczne w naszym organizmie, inicjując procesy samoleczenia. Znajduje zastosowanie w leczeniu wielu schorzeń, takich jak urazy sportowe, bóle, zaburzenia naczyniowe, neuropatie, neuralgie, zaburzenia psychosomatyczne czy też choroby ogólnoustrojowe.

MASAŻ LECZNICZY WARSZAWA

POCZUJ ULGĘ W BÓLU KRĘGOSŁUPA I STAWÓW

Masaż leczniczy który wykonujemy w Fizjoklinice wykorzystujemy jako samodzielną terapię lub uzupełnienie innych metod terapeutycznych. Bóle kręgosłupa i stawów, rwa kulszowa, bóle mięśniowe, bóle głowy, bóle nóg to częste problemy z którymi trafiają do nas pacjenci. Masaże są wykonywane przez wykwalifikowanych terapeutów. Są bezpieczne i bezbolesne.

MASAŻ KLASYCZNY WARSZAWA

CHWILA RELAKSU DLA TWOJEGO CIAŁA

Wielu naszych pacjentów korzysta z tej formy masażu. Masaż klasyczny jest dla wszystkich pacjentów, którzy nie mają do niego przeciwskazań, a chcą skorzystać z dobrodziejstw tej formy masażu. Stosujemy go w wielu jednostkach chorobowych, ale także jako formę relaksu i odpoczynku.

MASAŻ SPORTOWY WARSZAWA

PRZYSPIESZ REGENERACJĘ, ODPRĘŻ NAPIĘTE MIĘŚNIE

Nasza współpraca z wieloma sportowcami pokazała nam jak bardzo jest ważna efektywność wykonywanych zabiegów. Skrócenie do minimum czasu na powrót do pełnej sprawności spowodował, iż zaczęliśmy sięgać po różne metody, które umożliwią nam na osiągnięcie zamierzonych celów. Jedną z tych terapii jest masaż sportowy. Różni on się od innych masaży zastosowaniem mocniejszych technik jak i bardziej celowanym podejściem do problemów pacjenta.

MASAŻ LIMFATYCZNY WARSZAWA

ZLIKWIDUJ ZASTOJE, URUCHOM KRĄŻENIE LIMFY

Tej terapii nie trzeba nikomu przedstawiać. Każdy kogo dotknęły zastoje limfatyczne i krwionośne, obrzęki, zapalenia, zaburzenia gospodarki hormonalnej czy też metabolicznej może skorzystać z tej formy terapii. Metody masażu i terapii przeciw obrzękowej są bardzo ważnym elementem terapii w naszej codziennej pracy z pacjentami. Obrzęki jak i stany zapalne towarzyszą wielu chorobom z którymi zwracają się do nad pacjenci. Dokładna wiedza anatomiczna zdobyta na wielu szkoleniach pozwala nam stosować tą terapię w sposób efektywny i bezpieczny.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU - BLOG

Artykuły | Wskazówki | Porady | Video