FIZJOTERAPIA UROGINEKOLOGICZNA WARSZAWA

ODZYSKAJ KOMFORT W KAŻDEJ SYTUACJI

Fizjoterapia uroginekologiczna jest bezinwazyjną i niebolesną metodą leczenia tkanek i narządów w obrębie miednicy. Ta stosunkowo nowa gałąź fizjoterapii zyskuje coraz większą popularność. Wysiłkowe nietrzymanie moczu, stany pooperacyjne miednicy mniejsze, bóle brzucha, menopauza, obniżenie narządów miednicy mniejszej, hemoroidy, ból podczas stosunku czy też blizny pooperacyjne to jedne z wielu schorzeń i dolegliwości, w których jesteśmy w stanie pomóc w sposób efektywny i przyjazny dla pacjenta.

NIETRZYMANIE MOCZU WARSZAWA

SPRÓBUJ NOWYCH TERAPII W NIETRZYMANIU MOCZU

Nieprawidłowości funkcjonowania układu moczowo-płciowego dotyczą znacznej liczby kobiet na całym świecie, także w Polsce. Nietrzymanie moczu to choroba, która powoduje dysfunkcję sfery intymnej i psychospołecznej. Stale poszerzamy wiedzę, chcąc zapewnić naszym pacjentkom jak najlepszą opiekę. Stosujemy terapię w wysiłkowym nietrzymaniu moczu. Współpracujemy z wieloma lekarzami, którzy doceniają nasze efekty i wiedzą jak skuteczna może być ta forma terapii.

NOWOCZESNE METODY W FIZJOTERAPII UROGINEKOLOGICZNEJ WARSZAWA

NOWE ROZWIĄZANIA PRZYKRYCH PROBLEMÓW

Ciągły rozwój fizjoterapii uroginekologicznej zaowocował powstaniem wielu sposobów i szkół terapeutycznych, których techniki znacznie zwiększyły skuteczność tej formy terapii. Terapia manualna, osteopatia, terapia wisceralna, terapia powięziowa, drenaż limfatyczny, PNF czy też różne schematy treningowe znacznie poszerzają repertuar odziaływań na pacjenta. Nieustannie podnosimy nasze kwalifikacje, pragnąc zaoferować naszym pacjentom jak najlepszą opiekę.

ĆWICZENIA MIĘŚNI KEGLA WARSZAWA (MIĘŚNIE DNA MIEDNICY)

MIEJ SILNE MIĘŚNIE I UCZUCIE PEWNOŚCI W KAŻDEJ CHWILI

Mięśnie kegla odpowiadają za podtrzymanie pęcherza i narządów jemy brzusznej. Osłabienie tych mięśni, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn, może doprowadzić do wielu problemów, takich jak wysiłkowe nietrzymanie moczu, wypadanie narządów rodnych, wypadanie odbytu czy też mniejsza satysfakcja w trakcie stosunku płciowego. Odpowiednia terapia potrafi wyeliminować wiele problemów i znacznie podnieść komfort funkcjonowania. Silne mięśnie dna miednicy wpływają również na poprawę sprawności seksualnej.

ĆWICZENIA W TRAKCIE CIĄŻY WARSZAWA

PRZYGOTUJ SWOJE CIAŁO DO PORODU

Ćwiczenia w trakcie ciąży są formą przygotowania się do porodu. Ciąża wywołuje zmiany w wielu narządach i tkankach, w szczególności w układzie mięśniowo-szkieletowym. Poznanie własnego ciała, przeciwdziałanie wielu dolegliwościom, takim jak bóle kręgosłupa, obrzęki, drętwienia rąk i nóg, bóle w okolicach krocza – to cele fizjoterapii w trakcie ciąży. Pacjentki, które skorzystały z tej formy terapii, chwalą nasze kompleksowe podejście, stały kontakt z terapeutą oraz możliwość przeprowadzenia rehabilitacji po porodzie.

FIZJOTERAPIA PO PORODZIE WARSZAWA

NOWY ŚWIAT, NOWA JA

Każda kobieta po porodzie chce jak najszybciej wrócić do pełnej sprawności, aby czerpać radość z życia i mieć siłę, której wymaga opieka nad swoim ukochanym dzieckiem. Staramy się wspomagać w tym nasze pacjentki w sposób efektywny i przyjazny. Dobrana fizjoterapia zapobiega negatywnym skutkom porodu. Edukujemy nasze pacjentki, uczymy je ćwiczeń, aby mogły samodzielnie wykonywać je w domu. Dokładamy starań, aby każdej pacjentce zapewnić opiekę i poczucie bezpieczeństwa.

FIZJOTERAPIA, OSTEOPATIA, TRENING, LECZENIE BÓLU - BLOG

Artykuły | Wskazówki | Porady | Video